Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Grafika- Grafika cyfrowa [ma-jm-st-ggc-6s] 2024-2025 Semestr letni
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Grafika- Grafika cyfrowa [ma-jm-st-ggc-6s]
Zajęcia: 2024-2025 Semestr letni [2024-2025-l] (w trakcie)
Ćwiczenia [cw], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie z oceną
Prowadzący: Jan Dybała, Marta Pogorzelec
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

- ArsGrafia / PrintArt 2012 Międzynarodowe Triennale PrintArt Kraków - Katowice 2012, wydawca ASP w Katowicach

- ArsGrafia / PrintArt 2009 Międzynarodowe Triennale PrintArt Kraków - Katowice 2009, wydawca ASP w Katowicach

- Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie, katalogi wystawy głównej

- Międzynarodowe Triennale Grafiki, Kolor w grafice 2006, 2009, 2012; Toruń, Kolor w grafice, Toruń: Galeria Sztuki Wozownia, 2006, 2009, 2012

- Katalog wystawy MTG - Kraków 2006, 2009, 2012 Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej

- R. W. Kluszczyński, Sztuka interaktywna - Od dzieła-instrumentu do interaktywnego spektaklu, Wydawnictwa akademickie i profesjonalne, Warszawa 2010

- Interaktywne media sztuki, red. Antoni Porczak, ASP Kraków 2009

- R. W. Kluszczyński, Film, wideo, multimedia. Sztuka ruchomego obrazu w erze elektronicznej, Instytut Kultury, Warszawa 1999

- I, II, III Międzynarodowe Biennale Grafiki Cyfrowej, Gdynia 2008, 2010, 2012, katalogi towarzyszące wystawom

Literatura uzupełniająca:

- Pejzaże audiowizualne, red. A. Gwóźdź , Universitas, Kraków 1997

- Widzieć, myśleć, być. Technologie mediów, wybór, wstęp i opracowanie A. Gwóźdź, Universitas, Kraków 2001

- R. Arnheim, Sztuka i percepcja wzrokowa, PWN, W-wa 1979

Zakres tematów:

tematy własne zgłaszane przez studentów

Metody dydaktyczne:

przegląd prac, konsultacje projektów

Metody i kryteria oceniania:

Kryteria oceny:

Metody weryfikacji:

korekta- praca studenta jest na bieżąco kontrolowana i omawiana w trakcie rozmów przynajmniej raz w ciągu jednego dnia zajęć

przegląd semestralny (zaliczenie z oceną) – na zakończenie semestru odbywa się przegląd wszystkich wykonanych prac w trakcie całego semestru:

prace są analizowane i omawiane, oraz wspólnie proponowane są dalsze ewentualne rozwiązania i koncepcje na najbliższy semestr

przegląd końcoworoczny (zaliczenie z oceną) – analizie i ocenie podlega dorobek studenta z przebiegu całego roku akademickiego; analizowane są wszystkie prace, jednocześnie proponowane dalsze rozwiązania w kolejnym roku akademickim

ocena cel. (5,5) - 91–100 pkt – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

ocena bdb (5) - 81–90 pkt – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

ocena db+ (4,5) - 71–80 pkt – więcej niż dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

ocena db (4) - 61–70 pkt – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

ocena dst+ (3,5) - 51–60 pkt – więcej niż zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

ocena 3 - 41–50 pkt – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

ocena 2 - 31–40 pkt – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

Warunki zaliczenia:

Podstawą do zaliczenia i uzyskania oceny jest systematyczne uczestniczenie w zajęciach i realizacja postawionych zadań. Ocena jest wypadkową frekwencji, osiąganych wyników i zaangażowania w przebieg procesu dydaktycznego. Skala ocen: 2 do 5+

Warunek:

obecność - bardzo istotna, systematyczność niezbędna do wypracowania indywidualnego procesu twórczego podczas zajęć

pozytywne oceny - jest wypadkową frekwencji, osiąganych wyników i zaangażowania w przebieg procesu dydaktycznego

aktywność studenta - bardzo pożądana, konieczna do pogłębienia treści zasugerowanych przez prowadzących

udział w przeglądzie - przegląd semestralny – analizie i ocenie podlega dorobek studenta z przebiegu całego semestru; analizowane są wszystkie prace, jednocześnie proponowane dalsze rozwiązania w kolejnym semestrze lub roku akademickim

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach.
ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice tel: +48 32 7587 600 https://asp.katowice.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)