Przedmioty w rejestracji Wzornictwo I rok 2 stopień sem. letni - przedmiot uzupełniający wz-2s-st-2s-uzup
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
wz-2s-st-aigk-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-bpiz-k-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-dp-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-dwy-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-dm-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-fiz-k-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-ge-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest dalszy rozwój kompetencji z zakresu grafiki edytorskiej uzyskanych podczas studiów I stopnia. W ramach zajęć studenci poszerzają zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji w obszarze projektowania publikacji, umożliwiających samodzielne podejmowanie złożonych zadań projektowych z dziedziny grafiki wydawniczej. Celem zajęć jest doskonalenie umiejętności studentów w zakresie świadomego projektowania i wykorzystania form edytorskich wyrażających oryginalne koncepcje autora i kreatywnie odpowiadających na zdefiniowane przez niego problemy projektowe. Zajęcia mają na celu wyposażenie studenta w umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji dotyczących wyboru właściwego warsztatu i dostosowania go do własnych zamierzeń twórczych. W rezultacie programu zajęć student jest w stanie zrealizować oryginalne opracowania edytorskie o wysokich walorach artystycznych i użytkowych, w pełni zgodne z przyjętymi założeniami i adekwatne do potrzeb odbiorcy. |
|
||
wz-2s-st-gk-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-ilu-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie tworzenia obrazu w projekcie graficzny, z uwzględnienie indywidualnej formy wypowiedzi plastycznej oraz umiejętności zmierzenia się z różnorodnymi tematycznie wyzwaniami projektowymi. Celem jest również świadome posługiwanie się obrazem w projektowaniu oraz rozwijanie indywidualnej formy wypowiedzi w narracji obrazem w stopniu zaawansowanym. |
|
||
wz-2s-st-infw-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-kt-k-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-mal-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-mik-k-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-pla-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-sce-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-rys-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele ogólne przedmiotu: - poszerzenie wrażliwości, wyobraźni, pamięci wzrokowej - poszerzenie umiejętności posługiwania się rysunkiem, celem którego jest zapis koncepcji wyobrażeń, wrażeń i idei projektowej Cele dydaktyczne [efekty nauczania i kompetencje]: - tworzenie warunków do kształtowania się indywidualnych postaw twórczych wraz z poszerzenie skali możliwości estetycznych - poszerzenie działania rysunku wspomagane świadomymi racjonalnymi decyzjami - poszerzenie wiadomości co do genezy znaków plastycznych oraz poszerzenie relacji zachodzących w procesie poznawczym a procesie kształtowania języka wizualnego |
|
||
wz-2s-st-sit-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
wz-2s-st-typ-2s |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ugruntowanie i pogłębienie nabytej na wcześniejszych latach studiów wiedzy i umiejętności z zakresu prawidłowego składu tekstu, tworzenia kompozycji typograficznych z uwzględnieniem hierarchii przekazywanych informacji, projektowania plakatu literniczego w powiązaniu ze zdjęciem, doboru krojów pisma do przekazywanych treści i informacji, projektowania znaku graficznego opartego na literach. Nabycie umiejętności analizy i właściwej selekcji negatywnych i pozytywnych wartości graficznych na przykładach istniejących materiałów wydawniczych i tworzenia na ich podstawie nowego projektu (rewitalizacja). Pogłębienie znajomości posługiwania się programem InDesign w zakresie zaawansowanym, na poziomie niezbędnym do realizacji programu. |
|
||